sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

söndag 31 oktober 2010

Underbar vecka!

Hej på er allihopa!
Vilken härlig vecka jag har haft.
I onsdags åkte vi upp till Borås och gjorde ett besök i Magnolias butik.
Jösses vad man vill shoppa ..och shoppa gjorde jag också.
Fick tag i så mycket bra saker och hade gärna kunnat shoppat ännu mer
om inte plånboken tills slut ropade STOPP STOPP STOPP :-)
Dagen efter var det min födelsedag!
Mys hela dagen som avslutades med kalas med mina älskade nära och kära! Så rik man är då!!
Och rik känner jag mej även nu när jag sitter i min scrap-hörna.
Fick många fina stämplar, dies, punchar och papper.
Och fick även en jättefin scrap-väska av min älskade man
som jag kan ha om jag någon gång kommer iväg på någon träff :-)
Mamma som sitter fast hemma i Värmland nyopererad kunde ju tyvärr inte komma ner
de 34 milen och vara med på kalas här.
Hon hade gjort en beställning hos Pysseltagen, tagit betalningen hem till henne och skickat paketet hit till mej. Söta Pysseltagen hade packat in ett så fint paket och skrivit
-Grattis från mamma på paketet. Åhh vad det värmde i hjärtat.
Ni vill förståss veta vad paketet innehöll...
Jo Magnolias doohickey´s lovley fence, som jag hade önskat mej!!
Ja ja,det har blivit 3 kort också denna veckan. Jultema förståss...




Ha nu så gott i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar