sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Pysselträff, bok-kort och kort

Oj vad jag har hunnit med de senaste dagarna.
Igår var jag på pysselträff och träffade två gulliga scrappare.
Det var första gången vi hade träff och det var jättemysigt.
Nu dröjer det några veckor tills vi ska träffas igen
och då blir vi antagligen lite fler.
Riktigt kul.
Har också hunnit att göra ytterligare ett bok-kort
( ja jag gillar verkligen att göra de där böckerna, haha )




Papper från Panduro "flowergarden", Tim Holtz dies "Elegant flourishes"
helt underbara flickbilden från Pion design "Från mormors vind"
stämpeln är från Vilda stamps och den har jag vunnit ;-)
och så blommor förståss.

Ett helt vanligt kort har jag fått till också.


Visst är väl Magnolias stämplar alldeles underbara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar