sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Hinner knappt med att blogga..

Är så kreativ att jag knappt hinner med att blogga. Hihi.
Uppgiften, i vårat härliga scrapgäng, till nästa gång var
att skapa efter en skiss.
Detta var skissen...


...och så här blev resultatet



Är så förtjust i denna söta textstämpeln från Minelle.


Vad har mer hänt vid mitt scrapbord.. jo då även en altrad ram har jag skapat.
Den har två sidor och jag har två helt olika kort och utförande.
Så här på den ena sidan,
solnedgång över Getterön Varberg....


och på andra sidan vår underbara lilla skatt..


Gullig eller hur!!

Nåt mer? Haha ja faktiskt...
Min första altrade påse.




Dies från Nellie Snellen och fin stämpel från Vilda stamps.


Hmm....ja en sista...... titta fort och glöm sedan :-)
Är inte nöjd,  men men.....allt blir väl inte som man tänkt sig.


Ja det var väl det hela :-)
Ha det så gott alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar