sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

onsdag 19 december 2012

En hel massa kort!!

Ja, haha en hel massa kort har det blivit sedan jag sist bloggade.
Har hittat nya underbara digistämplar, Saturated Canary har ju såå många fina.
 
Har gjort några kort med de stämplarna.
Denna sötnos, boobielove, var en freebie.
 
 
 
Och till detta kort använde jag mej av stämpen, Jules.
 
 
En kväll när mitt favoritprogram Vem vet mest var inställt
pga Nobelfesten sa lilla dottern att hon fixat en utmaning till mej och mormor.
Brunt, utstansat, blommor, band skulle ingå.
Mitt kort blev så här..
 
 
..efter lottning vann.........mormor.
Hihi!
 
Men har ju också gjort några kort med Mo Mannings stämplar.
Älskar dem.
 
 
Ja, fast jag inte bloggat på ett tag så har jag iaf gjort några kort.
 
Ha det så gott.
 
KRAM PÅ ER VAR NI ÄN ÄR!
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Som alltid fina kort, du får ju till det så fint!

    Ha en riktigt GOD JUL!

    Kram

    Carin, Stig hälsar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha nu en riktigt god jul ni också!
      Kramar i massor!

      Radera