sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

onsdag 17 juli 2013

Stampin´ for the weekend

 
Hej på er i värmen!
Åhh vad jag gillar sommaren!
 
Men alla dagar är ju inte lika soliga och då passar jag på att scrappa lite.
 
Denna gång gjorde jag ett kort till en utmaning hos Stampin´ for the weekend
Utmaningen var pink & green/photo inspiration.
 
 
Så ljuva färger borde inspirera till något fint men...
jag fick inte till det som jag ville ha det, hmm.
 
Och att man alltid kan se att det är ett "Sussimuss-kort"
(Sussimussan kallade alltid min mormor mej när jag var liten, hihi)
Skulle vilja variera min stil något
men det slutar alltid med att korten ser väldigt lika ut.
 
Jaja..kortet då..
 

 
Nästa gång kanske jag överraskar med en helt ny stil...
eller NOT.
Hihi.
 
Ta vara på er,
ta det lugnt både i vattnet och på land.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar