sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

söndag 18 november 2012

Julkort med annorlunda form

roligt det är med utmaningarna på facebook En kväll-en utmaning.
Man får tänka till och man kan inte göra som man brukar.
Kul.
Sedan har jag haft en fantastisk tur och vunnit flera gånger.
Jag blir verkligen såå glad.
Att sitta ensam hemma och skapa men att sedan få massa "gilla" och underbara
kommentarer på det man har gjort är så roligt.
Känns som om man sitter tillsammans med massor med scrapvänner :-)
 
Senaste utmaningen var ett julkort med annorlunda form.
Det fick inte vara mer än en rak sida.
Mitt bidrag blev så här
 
 
Och jag gick och vann igen. Jippi.
 
Söndag förmiddag, inget inplanerat, regn ute,
 nää jag sätter mej en stund vid scrapbordet ;-)
 
KRAM PÅ ER VAR NI ÄN ÄR.
 

2 kommentarer:

  1. Så fina kort du gör, inte konstigt att du vinner!
    Ha en fin söndag och nästa vecka!
    Kram
    Carin i Horred

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Jag blir så glad över dina och allas snälla kommentarer.
      Ditt kort som står i butiken får väldigt många fina kommentarer också. Du är fantastiskt duktig Carin!
      Kram på dej och hälsa Stig.

      Radera