sussimussan@telia.com

Summa sidvisningar

torsdag 29 november 2012

Vintage julkort....

...ja det skulle vara ett vintage julkort i
 
Hoppas att detta kort går under vintage-stil.
Lite svårt det där :-)
 
 
Det får iallafall bli mitt bidrag där.
 
Är inne i en period där jag tar alla tillfällen jag kan för att skapa.
Och det är så roligt för jag hade en svacka för en tid sedan när jag inte fick något gjort.
 
Men nu alla vänner är det bra för idag och jag ska dra mej tillbaka.
Maken har bakat tekakor och det luktar nybakat i hela huset....
Nybakat bröd,ost,marmelad och en kopp kaffe väntar.
Ljuvligt eller hur.
 
Ta vara på er i vinter-Sverige.
 
KRAM PÅ ER VAR NI ÄN ÄR.
 
 
 

1 kommentar:

  1. What a beautiful card and just love the colours used giving that vintage feel. Thanks for playing along at OSCC.

    SvaraRadera